مخزن قیفی پلی اتیلن

یازار :

+0 به یه ن


مخزن قیفی پلی اتیلن

یک مخزن قیفی پلی اتیلن را جمع آوری کرده و آن را برای استفاده بعدی و دسترسی به موقع ذخیره می کند. هنگامی که شیر آشپزخانه خود را باز می کنید، آب از مخزن به شیر شما منتقل می شود و در صورت نیاز آب شیرین را برای شما فراهم می کند. مخزن قیفی پلی اتیلن به کندی کار می‌کنند و آب را یک قطره تصفیه می‌کنند. یک مخزن قیفی پلی اتیلن تضمین می کند که می توانید هر زمان که نیاز دارید به این آب دسترسی داشته باشید، بدون اینکه منتظر بمانید تا سیستم با زحمت شیشه شما را پر کند. بسیاری از چاه ها کم فشار و کم بازیافت هستند و وظیفه تامین آب تحت فشار را در سرتاسر یک خانه یا کسب و کار دارند. یک مخزن قیفی پلی اتیلن فشار چاه تضمین می کند که وقتی دوش خود را روشن می کنید یا توالت خود را آب می کشید، دسترسی فوری به آب تحت فشار دارید. آنها همچنین با محافظت از پمپ در برابر چرخش کوتاه به افزایش عمر پمپ چاه کمک می کنند.  

مخزن قیفی پلی اتیلن در همه اشکال، اندازه ها و پیکربندی ها وجود دارند و برای اهداف مختلفی در صنعت تصفیه آب استفاده می شوند. مخازن ذخیره آب از یک مخزن قیفی پلی اتیلن کوچک با ظرفیت 5 گالن که به طور مرتب در زیر سینک شما ذخیره می شود گرفته تا یک مخزن فشار قوی 120 گالنی، مخزن قیفی پلی اتیلن بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از سیستم های آب خانگی هستند. مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر بزرگ و در فضای باز می توانند هزاران گالن آب باران، مخزن قیفی پلی اتیلن را ذخیره کنند یا برای اطفاء حریق مورد استفاده قرار گیرند. این مخزن قیفی پلی اتیلن معمولاً مجهز به بازدارنده‌های UV هستند که از نور خورشید از تسهیل رشد جلبک‌ها و باکتری‌ها در مخزن جلوگیری می‌کند. مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتی از نشت و ترکیدن آبگرمکن های موجود در منابع آب بسته جلوگیری می کند.      

یک مخزن قیفی پلی اتیلن تمیز را از یا سایر سیستم های فیلتر نگه می دارد تا زمانی که شما آماده استفاده از آن شوید. مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار آب را در صورت تقاضا خارج می کنند، در حالی که مخزن قیفی پلی اتیلن جوی برای تامین فشار به پمپ تقویت کننده نیاز دارند. مخزن قیفی پلی اتیلن در طیف وسیعی از اندازه ها، طرح ها و مشخصات وجود دارند و می توانند برای مسکونی، تجاری و برای شرکت های صنعتی یا شهری در مقیاس بزرگ استفاده شوند.     

مخزن قیفی پلی اتیلن چگونه کار می کند؟

یک مخزن قیفی پلی اتیلن تمیز را از سیستم مخزن قیفی پلی اتیلن نگه می دارد تا زمانی که تقاضا برای آب در خانه یا محل کار شروع شود. آب از منبع آب مانند چاه یا مخزن قیفی پلی اتیلن می شود. زمانی که پر شود جمع می کند. هنگامی که نیاز به دسترسی به آب دارید، خواه برای پر کردن لیوان خود با آب شفاف، حمام کردن، یا آبیاری مزرعه، مخزن قیفی پلی اتیلن امکان دسترسی فوری به آب را می دهد.  

مخزن قیفی پلی اتیلن به طور کلی یا مخزن پلی اتیلن هستند. کاربردهای نقطه استفاده، مخزن قیفی پلی اتیلن ، معمولاً مخزن پلی اتیلن را اجرا می کنند. برنامه های کاربردی در فضای باز یا عملیات ذخیره سازی آب شهری در مقیاس بزرگ معمولاً از مخزن قیفی پلی اتیلن جوی استفاده می کنند.

مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار چگونه کار می کنند؟    

مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار از هوای فشرده برای ایجاد فشار آب در داخل مخزن قیفی پلی اتیلن استفاده می کنند. مخزن قیفی پلی اتیلن فشار با یک محفظه هوا یا مثانه ساخته شده است و با یک پیش شارژ فشار همراه است. همانطور که مخزن قیفی پلی اتیلن با آب پر می شود، وزن آب شروع به فشرده سازی هوا می کند. با ادامه فشرده شدن هوا، فشار داخل مخزن افزایش می یابد. هنگامی که مخزن قیفی پلی اتیلن به فشار داخلی معینی می رسد، به منبع تغذیه سیگنال می دهد که تحویل را متوقف کند. هنگامی که یک شیر آب را در آشپزخانه خود باز می کنید، فشار هوا بر روی آب کاهش می یابد، زیرا آب از مخزن قیفی پلی اتیلن خارج می شود و آب تحت فشار را از طریق لوله های شما و از سینک آشپزخانه شما خارج می کند. هنگامی که آب از مخزن قیفی پلی اتیلن خارج می شود، هوا دوباره شروع به انبساط می کند و فشار مخزن قیفی پلی اتیلن را کاهش می دهد و به منبع آب سیگنال می دهد که تحویل مجدد را آغاز کند. اگر از مخزن قیفی پلی اتیلن فشار برای ذخیره آب چاه استفاده می شود، این بدان معنی است که مخزن به پمپ چاه سیگنال می دهد که دوباره روشن شود. اگر مخزن قیفی پلی اتیلن را جمع آوری کند، کاهش فشار به سیستم مخزن قیفی پلی اتیلن سیگنال می دهد تا تولید را دوباره شروع کند. این مخزن قیفی پلی اتیلن هیدروپنوماتیک شناخته می شوند زیرا از نیروی ترکیبی آب و هوا برای ایجاد فشار در یک مخزن استفاده می کنند.   

مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار امکان فشار دادن بدون کمک پمپ را فراهم می کنند. از آنجایی که هوا فشرده می شود و آب فشرده نمی شود، هوای داخل مخزن به طور ارگانیک فشار آب را با پر شدن مخزن قیفی پلی اتیلن افزایش می دهد. همچنین مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشاری وجود دارند که به فشار هیدروپنوماتیکی متکی نیستند. این مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار ثابت شناخته می شوند. مخزن قیفی پلی اتیلن فشار ثابت، بدون توجه به اینکه چه تعداد از دستگاه ها به آب نیاز دارند، فشار آب مانند شهر را در همه زمان ها تامین می کنند. یک مخزن قیفی پلی اتیلن هیدروپنوماتیک اگر آب زیادی از آن کشیده شود و همزمان به چندین منبع فرستاده شود (به عنوان مثال، اگر دوش همزمان با ماشین ظرفشویی کار می کند.) ممکن است غرق شود. این منجر به کاهش فشار در سراسر خانه می شود. مخزن قیفی پلی اتیلن فشار ثابت از یک سنسور برای نظارت بر فشار آب استفاده می کنند و آب موجود در مخزن را در یک فشار ثابت و ثابت نگه می دارند.   

مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر چگونه کار می کنند؟ 

مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر حاوی مثانه یا دیافراگم هوا برای تحت فشار قرار دادن آب درون مخزن قیفی پلی اتیلن خود نیستند. در عوض، مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر آب را در فشار محیط نگه می دارند. فشار محیط صرفاً فشار از پیش موجود مربوط به هر کجای مخزن قیفی پلی اتیلن است. هیچ فشاری به آب داخل مخزن قیفی پلی اتیلن وارد نمی شود. مخزن قیفی پلی اتیلن جوی همچنین می توانند برای نگهداری مایعاتی مانند نفت خام استفاده شوند و برخی از آنها قادر به نگهداری مواد شیمیایی و اسیدها هستند. به عنوان مثال، مخزن قیفی پلی اتیلن ذخیره سازی زیرزمینی در پمپ بنزین ها، بنزین را در فشار اتمسفر نگه می دارند.       

برای بیرون کشیدن آب از مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر، به یک پمپ تقویت کننده آب نیاز دارید تا آب را به خارج از مخزن قیفی پلی اتیلن و در سراسر خانه منتقل کند. از آنجایی که آب در این مخزن قیفی پلی اتیلن هیچ فشاری بر آن وارد نمی کند، برای انتقال آب به خارج از مخزن قیفی پلی اتیلن و از طریق لوله های خود به کمک یک پمپ یا نیروی جاذبه نیاز دارید. مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر تثبیت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش معمولاً در کاربردهای خارج از منزل، مانند جمع آوری آب باران، یا برای اهداف کشاورزی، مانند ذخیره سازی کود، استفاده می شوند. آنها همچنین می توانند برای توزیع آب، انتقال فاضلاب یا ذخیره سازی مواد شیمیایی تجاری استفاده شوند. مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر بسیار بزرگتر از مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار هستند و هزاران گالن را در یک زمان در خود جای می دهند. فشار محیط و بازدارنده های UV مخزن قیفی پلی اتیلن جوی نیز به آنها مقاومت بیشتری در برابر آب و هوا حتی در شرایط سخت می دهد.   


چرا مخزن قیفی پلی اتیلن آب بالا هستند؟  

مخزن قیفی پلی اتیلن آب اتمسفر برای کمک به آنها در ایجاد فشار آب بالا می روند. اگر یک مخزن قیفی پلی اتیلن به اندازه کافی بالا باشد، گرانش به تنهایی می تواند فشار آب را مشابه فشار پمپ های تقویت کننده آب بزرگ ایجاد کند. به عنوان مثال، برج های آب جامعه بر اساس این اصل عمل می کنند. آب به داخل برج آب پمپ می شود و سپس تا زمانی که تقاضا آغاز شود نگه داشته می شود. هنگامی که شیر آب خود را باز می کنید، برج آب به دلیل ارتفاع زیاد، می تواند آب پرفشار را به خانه شما برساند. برج های آب معمولاً حدود 165 فوت ارتفاع دارند. به ازای هر پا که آب به سمت پایین حرکت می کند، حدود 0.43 psi فشار وارد می کند، به این معنی که آب بین 50 تا 100 psi به سر دوش و شیر آشپزخانه شما می رسد.

همه اینها تنها با نیروی جاذبه به دست می آید، به این معنی که شهر مجبور نیست برای پمپ های آب بسیار زیاد و گران قیمت یا سوخت برای کارکردن آنها هزینه کند. این را می توان به صورت مسکونی نیز تقلید کرد. دور نگه داشتن مخزن قیفی پلی اتیلن اتمسفر از خانه و در ارتفاع می تواند باعث افزایش فشار آب شود زیرا آب به زور از مخزن قیفی پلی اتیلن می شود.    

مخزن قیفی پلی اتیلن در چه مواردی کاربرد دارند؟

مخزن قیفی پلی اتیلن در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در آن آب برای دسترسی آماده باید ذخیره شود. ذخیره سازی آب خانگی، تهیه غذا و نوشیدنی تجاری، کشاورزی و آبیاری، اطفاء حریق، و تولید صنعتی همگی از مخزن قیفی پلی اتیلن برای ساده کردن تحویل آب استفاده می کنند. اندازه و مشخصات مخزن بسته به کاربرد مخزن و نیاز روزانه آب خانه یا کسب و کار متفاوت خواهد بود. 

مخزن قیفی پلی اتیلن فشار چاه

مخزن قیفی پلی اتیلن تحت فشار چاه برای حفظ فشار آب در خانه هایی که به آب چاه متکی هستند استفاده می شود. مخزن قیفی پلی اتیلن فشار چاه همچنین با محافظت از پمپ های چاه در برابر چرخش سریع و خاموش شدن آن، طول عمر پمپ های چاه را حفظ می کنند. هنگامی که یک پمپ مجبور می شود بارها و بارها روشن و خاموش شود، فشار بی مورد بر پمپ وارد می شود و باعث از کار افتادن زودهنگام آن می شود. مخزن قیفی پلی اتیلن فشار چاه پمپ را با فراهم کردن مقداری آب برای کشیدن وسایل قبل از اینکه از پمپ چاه بخواهند وارد عمل شود عایق می کنند. این باعث افزایش زمان بین چرخه پمپ می شود. هنگامی که یک شیر آب را باز می کنید تا به سرعت دست های خود را بشویید، آب از مخزن فشار به سمت سینک می رود. پمپ چاه مجبور به روشن شدن و سپس خاموش شدن برای تکمیل چنین کار مختصری نیست. هنگامی که یک پمپ مجبور می شود هر بار که خانه شما به آب نیاز دارد روشن و خاموش شود، این به عنوان دوچرخه کوتاه شناخته می شود.

مخزن قیفی پلی اتیلن فشار چاه همچنین به حفظ فشار آب ثابت در سراسر خانه شما کمک می کند. این مخزن قیفی پلی اتیلن هیدروپنوماتیکی هستند، بنابراین، وقتی وارد حمام می‌شوید با آب پرفشار مواجه می‌شوید. محفظه هوای مخزن قیفی پلی اتیلن زمانی که آب مخزن ذخیره را پر می کند فشرده می شود و در صورت نیاز، آب تحت فشار را به داخل خانه شما رها می کند. 

نصب مخزن قیفی پلی اتیلن

مخزن قیفی پلی اتیلن مانند تحت فشار چاه کار می کنند، اما در مقیاس کوچکتر. آنها همچنین مخزن قیفی پلی اتیلن هیدروپنوماتیکی هستند که برای تامین آب تحت فشار بدون کمک پمپ تقویت کننده طراحی شده اند. آنها به طور کلی از واحد مخزن قیفی پلی اتیلن با توقف تولید آب هنگامی که ظرفیت مخزن قیفی پلی اتیلن پر است محافظت می کنند. هنگامی که مخزن قیفی پلی اتیلن فشار به 2/3 فشار خط آب رسید، شیر سیستم را می بندد. این مخزن قیفی پلی اتیلن را از استفاده مداوم محافظت می کند و از ارسال دائمی فاضلاب به تخلیه توسط سیستم جلوگیری می کند. مخزن قیفی پلی اتیلن نورد شده ساخته شده اند، اما در داخل با ماده ای بی اثر به نام بوتیل پوشیده شده اند. این امر آب تصفیه شده را از تماس با هر سطح فلزی محافظت می کند.     

مخزن قیفی پلی اتیلن در اندازه های مختلفی وجود دارند، اما به طور کلی، آنها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی در زیر پیشخوان آشپزخانه شما در کنار سیستم مخزن قیفی پلی اتیلن شما قرار بگیرند. تصفیه آب مخزن قیفی پلی اتیلن به زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین مخزن قیفی پلی اتیلن نیز به عنوان محفظه جمع آوری آب ساده عمل می کنند تا بتوانید در زمان راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید ظرفیت مخزن قیفی پلی اتیلن را افزایش دهید، اضافه کردن یک مخزن قیفی پلی اتیلن را افزایش می دهد. همچنین می توانید یک پمپ تقویت کننده مخزن قیفی پلی اتیلن اضافه کنیدبه فشار تغذیه آب هنگامی که فشار داخلی مخزن به 2/3 فشار خط برسد، سیستم مخزن قیفی پلی اتیلن تولید آب را متوقف می کند. بنابراین، اگر فشار آب پایینی از مخزن قیفی پلی اتیلن خیلی زودتر می شود. افزایش فشار تغذیه در واقع میزان آب را مخزن قیفی پلی اتیلن افزایش می دهد. از یک فشارسنج برای نظارت بر فشار هوا در مخزن قیفی پلی اتیلن خود استفاده کنید 

مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتی

مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتیبا افزایش ظرفیت آبگرمکن سنتی خود به سبک مخزن قیفی پلی اتیلن ، از سیستم لوله کشی خود محافظت کنید. از طریق فرآیندی به نام انبساط حرارتی، آبگرمکن شما با گرم کردن آب منبسط می‌شود. به عنوان مثال، اگر آبگرمکن 40 گالنی شما با آب پر شده باشد، زمانی که دمای آن آب افزایش یابد، دو طرف مخزن منبسط می شود. این بدان معناست که حجم مخزن قیفی پلی اتیلن 40 گالنی شما با گرم کردن آب به حدود 42 گالن افزایش می یابد. اگر این دو گالن اضافی جایی برای رفتن نداشته باشند، به دیواره های آبگرمکن فشار می آورند. این انبساط و انقباض به دیواره های مخزن قیفی پلی اتیلن فشار وارد می کند و با قرار گرفتن کافی در معرض این فشارهای افزایش یافته، مخزن شما می تواند ترکیده شود. تعویض آبگرمکن فوق العاده پرهزینه است، به غیر از تعمیر آسیب های زیرزمینی که با آب گرم آب شده است.    

مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتی مستقیماً به آبگرمکن متصل می‌شوند و به آن 2 گالن آب اضافی در جایی برای رفتن می‌دهند و از فشار دادن آنها به طرفین آبگرمکن به سبک مخزن قیفی پلی اتیلن جلوگیری می‌کند. مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتی افزایش فشار را در سیستم های آب بسته کنترل می کنند. برای اطمینان از تثبیت فشار، مطمئن شوید که شارژ فشار در مخزن قیفی پلی اتیلن انبساط حرارتی با فشار سیستم گرمایش آب شما برابر است 

 


  • [ 1 ]